Veel gestelde vragen
Persoonlijk advies
Wil jij nog wat extra's weten over welke stoffen goed bij elkaar passen of welke maat je het beste kunt shoppen? Ik geeft je graag advies! Daarnaast kan ik je ook helpen bij het samenstellen van een mooi setje kleding als bijvoorbeeld een kraamcadeau.
Vul het contactformulier in of stuur mij een berichtje via mijn instagram of facebook pagina.
Vul het contactformulier in of stuur mij een berichtje via mijn instagram of facebook pagina.
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling kan je gemakkelijk via de website plaatsen. Plaats artikelen in je winkelmandje en vervolg de stappen in het aankoopproces.
Moet ik verzendkosten betalen?
JIPS Handmade hanteert de volgende verzendkosten:
Verzendkosten NL: € 4,50
Verzendkosten BE: € 9,50
Bestellingen boven de € 100,00 worden binnen Nederland gratis verzonden.
Woon je in Nieuwerkerk aan den IJssel? Dan bezorg ik het gratis bij je!
Verzendkosten NL: € 4,50
Verzendkosten BE: € 9,50
Bestellingen boven de € 100,00 worden binnen Nederland gratis verzonden.
Woon je in Nieuwerkerk aan den IJssel? Dan bezorg ik het gratis bij je!
Kan mijn bestelling worden ingepakt/als cadeau worden verstuurd?
Je bestelling wordt altijd verpakt. Maar is het bijvoorbeeld een kraamcadeautje? Geef het even aan bij de opmerkingen tijdens het afrekenen, dan pak ik het leuk in!
Ik heb een bestelling geplaatst maar geen orderbevestiging/verzendbevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Het kan soms voorkomen dat de bevestiging in je ongewenste e-mail terecht komt. Mocht je daar ook geen bevestiging zien staan dan kun je contact opnemen met mij zodat ik het voor je kan checken.
Waar vul ik mijn kortingscode in?
Je kortingscode kun je invullen in je winkelmand.
Onder de artikelen staat een regel “Kortingscode invoeren”.
Daar kan de code ingevoerd worden.
Onder de artikelen staat een regel “Kortingscode invoeren”.
Daar kan de code ingevoerd worden.
Verkopen jullie ook cadeaubonnen?
Helaas is het niet mogelijk om bij JIPS Handmade cadeaubonnen te kopen en/of te besteden.
Hoelang duurt het voordat mijn pakketje er is?
Gewoonlijk wordt je bestelling binnen 5 tot 10 werkdagen verstuurd.
Bij JIPS Handmade wordt speciaal voor jou je bestelling zorgvuldig met de hand gemaakt en gecontroleerd.
Hierdoor kan het soms wat langer duren voordat je bestelling wordt verzonden.
Voor de levering van je pakketje verwijs ik je graag naar de levertijden van Post NL.
Bij JIPS Handmade wordt speciaal voor jou je bestelling zorgvuldig met de hand gemaakt en gecontroleerd.
Hierdoor kan het soms wat langer duren voordat je bestelling wordt verzonden.
Voor de levering van je pakketje verwijs ik je graag naar de levertijden van Post NL.
Bezorgen
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst op jips-handmade.nl, ontvang je wanneer je bestelling verzonden wordt een e-mail.
Voor kleine bestellingen hoef je niet verplicht thuis te zijn, deze passen door de brievenbus.
Grote bestellingen worden als pakket verzonden. Wanneer je niet thuis bent om je bestelling in ontvangst te nemen, zal de bezorger een briefje achterlaten.
Grote bestellingen worden als pakket verzonden. Wanneer je niet thuis bent om je bestelling in ontvangst te nemen, zal de bezorger een briefje achterlaten.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Onze levertijd is 5 tot 10 werkdagen.
Echter is mijn streven om je bestelling binnen een week te verzenden. Maar kan door drukte soms afwijken.
Wanneer je pakket wordt verzonden ontvang je e-mail.
Echter is mijn streven om je bestelling binnen een week te verzenden. Maar kan door drukte soms afwijken.
Wanneer je pakket wordt verzonden ontvang je e-mail.
Betalen
Welke betaalmethodes zijn er?
Momenteel zijn er twee verschillende betaalmethodes beschikbaar tijdens het afrekenen van je winkelmandje.
Het is mogelijk om met IDEAL of Bancontact te betalen.
Het lukt mij niet om een betaling te doen op jips-handmade.nl, wat moet ik doen?
Wanneer je problemen ervaart met het betalen van je bestelling, kun je proberen je bestelling in een andere browser (bv. Chrome, Safari of Internet Explorer) te plaatsen.
Blijft het probleem zich voor doen, dan verzoeken we je om het later nog een keer te proberen.
Blijft het probleem zich voor doen, dan verzoeken we je om het later nog een keer te proberen.
Retouneren
Hoe moet ik een bestelling retourneren?
Je stelt je eigen kledingstukken samen, waarna ik deze speciaal voor jou maak.
Hierdoor is het helaas niet mogelijk om deze kleding te retouneren, tenzij het artikel een gebrek vertoond.
Alle artikelen worden door mijzelf gecontroleerd voordat ze op de post gaan.
Het zou toch voor kunnen komen dat een artikel een gebrek bevat.
Mocht dit zo zijn, dan kan het artikel retour gezonden worden.
Stuur hiervoor even een e-mail naar info@jipshandmade.nl en laat daarbij weten wat er mis is met het artikel, voordat je deze retour stuurt.
Als na retourzending inderdaad blijkt dat het om een gebrek gaat, zullen ook de verzendkosten voor het retourneren vergoed worden.
Let op, op drukknopen kan ik geen garantie leveren. Deze worden zorgvuldig met versteviging geplaatst, maar er dient nooit aan de stof getrokken te worden om deze te openen.
Artikelen van de sale pagina kunnen eveneens niet geretourneerd worden.
Artikelen die op voorraad zijn en niet speciaal voor jou gemaakt zijn, kunnen wel geretourneerd worden. Stuur hiervoor een mailtje naar info@jips-handmade.nl. Ik kan de producten alleen retour nemen en tot terugbetaling overgaan wanneer de producten onbeschadigd, ongewassen en ongedragen zijn. Let op, de retour kosten zijn voor eigen rekening.
Hierdoor is het helaas niet mogelijk om deze kleding te retouneren, tenzij het artikel een gebrek vertoond.
Alle artikelen worden door mijzelf gecontroleerd voordat ze op de post gaan.
Het zou toch voor kunnen komen dat een artikel een gebrek bevat.
Mocht dit zo zijn, dan kan het artikel retour gezonden worden.
Stuur hiervoor even een e-mail naar info@jipshandmade.nl en laat daarbij weten wat er mis is met het artikel, voordat je deze retour stuurt.
Als na retourzending inderdaad blijkt dat het om een gebrek gaat, zullen ook de verzendkosten voor het retourneren vergoed worden.
Let op, op drukknopen kan ik geen garantie leveren. Deze worden zorgvuldig met versteviging geplaatst, maar er dient nooit aan de stof getrokken te worden om deze te openen.
Artikelen van de sale pagina kunnen eveneens niet geretourneerd worden.
Artikelen die op voorraad zijn en niet speciaal voor jou gemaakt zijn, kunnen wel geretourneerd worden. Stuur hiervoor een mailtje naar info@jips-handmade.nl. Ik kan de producten alleen retour nemen en tot terugbetaling overgaan wanneer de producten onbeschadigd, ongewassen en ongedragen zijn. Let op, de retour kosten zijn voor eigen rekening.
Moet ik mijn retour online aanmelden?
Helaas is het niet mogelijk on je bestelling online retour te melden.
Hiervoor verwijs ik je graag naar mijn retourproces.
Hiervoor verwijs ik je graag naar mijn retourproces.
Hoe zie ik of mijn retour is ontvangen?
Via de track & trace code van je retour (welke je ontvangt bij het afgeven van je retour) kun je zien of/wanneer wij je retour hebben ontvangen. Zodra de retour verwerkt is, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail.
Ik wil graag een artikel omruilen, hoe doe ik dit?
Helaas is dit niet mogelijk. Alle bestelling worden namelijk speciaal voor jou met de hand gemaakt.
Klachten
Ik heb een klacht over mijn bestelling:
Voor een klacht over je bestelling, kun je contact opnemen via de e-mail. Stuur een bericht naar info@jips-handmade.nl door op de link te klikken.
Inloggen / Account
Ik kan niet inloggen, hoe kan dit?
Wanneer je problemen ervaart met inloggen, kun je proberen in te loggen via een andere browser (bv. Chrome, Safari of Edge). Blijft het probleem zich voordoen, dan verzoeken we je om het later nog een keer te proberen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik toch inloggen?
Je kunt via de inlogpagina kiezen voor de optie ‘Wachtwoord vergeten’.
Wanneer je je mailadres invult, zal je een mail ontvangen om je wachtwoord te resetten.
Wanneer je je mailadres invult, zal je een mail ontvangen om je wachtwoord te resetten.
Ik heb geen e-mail gehad voor het resetten van mijn wachtwoord?
Controleer of de mail eventueel in je map ongewenste mail is binnengekomen.
Is dit niet het geval dan verzoeken we je contact op te nemen via de e-mail.
Is dit niet het geval dan verzoeken we je contact op te nemen via de e-mail.